tirsdag den 17. juli 2007

Giffen, Guffen, Gaffen

Der er virkelig nogle perler mellem disse 23 ting. Selvfølgelig har nogen ”opfundet” online værktøjer til at dele dokumenter. Hvorfor tænkte jeg ikke på det i foråret, da jeg var ved at planlægge undervisning i Borger.dk, samme med to kollegaer i henholdsvis Randers og Brande. Alle de versioner, mailet frem og tilbage, det kunne have sparet os for.
Writeboard og Google Docs, er vel i princippet det samme. Men så vinder Google jo på at jeg ikke skal oprette et nyt login (magelighed frem for alt). Google har virkelig forstået at integrere og udvide deres tilbud.
Gliffy er sjov. Jeg er altid glad når jeg for love at lege indretningsarkitekt :-). Men lige nu ser jeg ikke rigtig noget ”fornuftigt” jeg kan bruge det til.
Det jeg manglede mest i foråret var en side, hvor vi kunne dele powerpoints. Jeg har fundet SlideShare, hvor man kan. Kan nogen ikke lave en side, hvor alle mulighederne er samlet – Google come on…

Ingen kommentarer: