tirsdag den 5. juni 2007

Se det er noget jeg kan forholde mig til

Denne uges opgave gled meget nemmer ned, end sidste uges. Et community om bøger, se det kan jeg bruge til noget.
Ligesom i tv-køkkenet har jeg snydt lidt. Jeg så Monicas ”Random books” for et par uger siden og tænkte So ein Ding muss Ich auch haben. Det gik forholdsvis let og smertefrit at lave mit bibliotek. Men kommunikation med Det Kongelige Bibliotek forstår jeg åbenbart ikke altid at bruge. ISBN-søgninger er i hvert fald ikke altid nok. Men det er da fantastik at man kan (gad vid om bibliotek.dk kunne komme på som base?). Også er der jo problemet med æøå. Mon vi opgiver dem om nogen år?

Nu må jeg så til at tag(e) mine titler, så jeg kan få lavet min helt egen tagcloud. Men til da kan jeg morer mig med lidt statistik:
Jeg har flest titler til fælles med en svensker! Og mærkeligt nok er den titel jeg deler med flest Da Vinci mysteriet – hvem skulle nu have gættet det.

Min author cloud:
forfatter tagcloud

Ingen kommentarer: